Gefeliciteerd, je hebt een nieuwe fiets gekocht! We snappen dat je zo snel mogelijk op wilt stappen om hem te proberen. De winkel die je hebt gekozen neemt contact met je op zodra je nieuwe fiets klaarstaat. Afhankelijk van jouw keuze komen we hem brengen of kan je hem ophalen.
Als jij de dichtbijzijnde Profile winkel kiest voor aflevering komen wij hem tijdelijk gratis langsbrengen. Kom je hem liever ophalen? Geen probleem! Je kunt nieuwe fietsen ook afhalen bij een Profile winkel naar keuze.
Let op: wanneer je in het weekend of op een maandag een fiets bestelt, kan het zijn dat jouw order pas op dinsdag wordt verwerkt. Dit heeft te maken met de openingstijden van desbetreffende winkel.
*Gratis verzending is niet van toepassing op lease of fiscfree aanvragen
Tweedehands fietsen worden door de transporteur van maandag t/m vrijdag tussen 08.00 en 18.00 uur bezorgd. Zodra de winkel jouw order heeft ontvangen, ontvang je een e-mail met daarin de leverdatum. Wij streven ernaar om je fiets binnen 7 werkdagen bij je thuis te bezorgen. Hoewel we ernaar streven om binnen de gestelde termijn te leveren, kan vertraging ontstaan door onverwachte gebeurtenissen. Dynamo Retail Group of de winkel is niet aansprakelijk voor eventuele vertragingen.
Retourtermijn
Als je online bij Profile 'de fietsspecialist' een product hebt gekocht, mag je deze tot 14 dagen na levering retour melden. Op het moment dat jij je retour hebt aangemeld, heb je 14 dagen om het product terug te brengen of sturen.
Retourvoorwaarden
Naast de gestelde retourtermijn zijn er nog een aantal aanvullende voorwaarden met betrekking tot retourneren. We sommen ze even voor je op:
Retourformulier
Fiets: als je een nieuwe fiets gekocht hebt op profiledefietsspecialist.nl dan is deze altijd geleverd door een winkel bij jou in de buurt. Je mag de fiets zelf terugbrengen naar de winkel waar je hem opgehaald hebt of de winkel vragen of ze de fiets bij je willen ophalen. De kosten voor het retourneren van een product zijn voor eigen rekening. Neem voordat je een fiets retourneert even contact met ons op om de retourmelding te bespreken.
Onderdelen & accessoires: heb je kleine producten zoals onderdelen, accessoires of kleding online besteld? Dan kan je deze naar de winkel brengen of naar ze toe sturen. Welke winkel dit is vind je op je bestelbevestiging. De kosten voor het retourneren van een product zijn voor eigen rekening. Denk eraan dat het product deugdelijk verpakt moeten zijn.
Als wij het product in goede staat retour hebben ontvangen, gaan we ons best doen om je aankoopbedrag binnen 14 dagen te retourneren. We proberen dit te doen via hetzelfde betaalmiddel als waar je bestelling mee betaald is. Indien je betaald hebt met een cadeaukaart (VVV cadeaukaart, Sport & fit cadeaukaart of Profile 'de fietsspecialist' cadeaupas) dan wordt het aankoopbedrag op de kaart teruggestort. Bewaar je cadeaukaart dus goed na je bestelling. Wanneer je een deel van je bestelling retour stuurt, zullen wij de verzendkosten niet crediteren.
Op bestellingen bij Profile 'de fietsspecialist' zijn de algemene voorwaarden van Bovag van toepassing. Je vindt deze hier.