Klantenservice



Hoe kunnen wij je verder helpen?

  • Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling in huis heb?
    Wanneer je hebt gekozen voor thuisbezorgen van onderdelen & accessoires dan word je bestelling door DHL/PostNL thuisbezorgd. De levertijd is 1 tot 3 werkdagen.  De bestelling wordt maximaal 2 keer aangeboden. Indien blijkt dat de bestelling na 2 pogingen niet kan worden afgeleverd op het afleveradres, dan wordt het pakket indien mogelijk bij de buren afgeleverd. Wanneer het pakket bij de buren ook niet afgeleverd kan worden, wordt er middels een schriftelijke mededeling aangegeven op welke manier je zo snel mogelijk in het bezit van de bestelling kunt komen.
  • Binnen welke termijn kan ik een artikel ruilen of terugbrengen?
    Je hebt 14 dagen om het artikel te retourneren. Neem contact op met de Profile winkel waar je het artikel hebt gekocht. Ruilen is alleen mogelijk in de winkel. Restitutie van betaalde cadeaubonnen in geld is niet mogelijk.
  • Wat is voor mij de dichtstbijzijnde Profile 'de Fietsspecialist' winkel?
    Hier vind je jouw dichtstbijzijnde Profile 'de Fietsspecialist' winkel met allerlei gegevens, zoals winkeladres, telefoonnummer, e-mailadres, internetadres, openingstijden, merken die de winkel verkoopt en services zoals bodyscanning, zadelmeting, fietsverhuur.
  • Hoe bereik ik de klantenservice?
    Voor al je vragen kun je op werkdagen tijdens kantooruren van 09.00 uur tot 17:00 uur terecht. Je kunt ons ook bereiken via e-mail. Wij proberen altijd zo spoedig mogelijk de mail op te pakken en te verwerken. E-mail: klantenservice@profiledefietsspecialist.nl 
  • Kan ik een cadeaupas bij iedere Profile 'de Fietsspecialist' winkel inleveren?
    Ja, de Profile 'de Fietsspecialist' cadeaupas is verkrijgbaar en inwisselbaar bij alle Profile 'de Fietsspecialist' winkels in Nederland. 
Heb je een andere vraag? Wellicht staat het antwoord in onze veelgestelde vragen!

Alle onderwerpen op een rij!