Onderdelen & Accessoires

Bestelling defect of beschadigd
Als u aan de buitenkant van het pakket al een beschadiging kunt zien, vraag dan aan de bezorger om hier meteen melding van te maken. Wanneer blijkt dat het product ook daadwerkelijk beschadigd is, dan vragen wij u zo snel mogelijk contact op te nemen met de winkel waar u het product gekocht heeft/dat u als servicepunt gekozen heeft. Als het mogelijk is zullen wij zorg dragen voor een vervangend product dat wij kosteloos naar u versturen. In het geval wij geen zelfde of vervangend product beschikbaar hebben, krijgt u het gehele aankoopbedrag binnen 7 dagen teruggestort via de betaalmethode waarvan tijdens de bestelling gebruik is gemaakt.

Ander artikel geleverd dan besteld
Komt de levering niet overeen met wat u besteld heeft, dan vragen wij u zo snel mogelijk contact op te nemen met de winkel waar u het product gekocht heeft/dat u als servicepunt gekozen heeft. In het geval wij geen zelfde of vervangend product beschikbaar hebben, krijgt u het gehele aankoopbedrag binnen 7 dagen teruggestort via de betaalmethode waarvan tijdens de bestelling gebruik is gemaakt.

Garantie op een product van Profile ‘de Fietsspecialist’
Bij Profile 'de Fietsspecialist' heeft u altijd de standaard fabrieksgarantie op een product. Dit kan per merk en product verschillen. De fabrieksgarantie vindt u in de verpakking. De datum op de factuur/aankoopbon geldt als ingangsdatum voor de garantie. U kunt aanspraak maken op fabrieksgarantie mits er geen sprake is van gebruikelijke slijtage, opzettelijke beschadiging of nalatigheid. Neem contact op met uw winkel voor meer informatie over garantieafwikkeling.

Tweedehands fietsen

Garantie

Bij het bestellen van een tweedehandsfiets worden de garantievoorwaarden vermeld. Wilt u een beroep doen op de garantievoorwaarden? Neem dan contact op met de winkel van aankoop.

Omruilgarantie

We bieden 14 dagen omruilgarantie op uw online gekochte tweedehands fiets. Dit houdt in dat u de fiets in gelijke staat van levering kan aanbieden bij een winkel die zo dicht als mogelijk is bij u in de buurt ligt. Hier kunt u een andere fiets uitzoeken. U betaalt dan het prijsverschil bij of ontvangt het verschil retour.

Bekijk hier onze algemene voorwaaarden