Winkelmandje
0 product(en), € 0,00






Klachten

We lossen het graag op

Wij vinden het natuurlijk jammer dat niet alles naar wens is verlopen. Wij willen er daarom alles aan doen om je klacht in de toekomst te voorkomen. Dit omdat wij veel waarde hechten  aan een goede relatie met onze klanten. Maar waar moet je nu met je klacht heen zodat wij je kunnen helpen met oplossen? 

Hoe nu verder?

  • We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door middel van ons contactformulier.
  • Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden ophttp://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.